Leimakuvien väritys - millä onnistuisi....

Teetko itse kaikki kortit? Taiteiletko ATC-kortteja? Väkerrätkö inchieitä? Ovatko laatikot pullollaan leimasimia ja sormet musteessa? Olipa tekniikkasi mikä tahansa, täällä voit jakaa intohimosi kortteihin ja leimailuun muiden kanssa!

Leimakuvien väritys - millä onnistuisi....

ViestiKirjoittaja rianmar » 15 Huhti 2010, 13:09

Minä taistelen aina tuon leimakuvien värityksen kanssa, joskus onnistuu ihan kohtuukivasti - joskus taas on ihan :x .
Saisikos täältä kokeneilta värittäjiltä vinkit - mikä paperi ja mikä väritys sopivat yhteen - koska aina minulla tuntuu olevan juuri väärä paperi vaikka vesiväritykseen jne jne....
:scratch: - kiitos kaunis :)
rianmar
Siirtyi Fiskarseihin
Siirtyi Fiskarseihin

Re: Leimakuvien väritys - millä onnistuisi....

ViestiKirjoittaja Salida » 23 Touko 2010, 15:02

Minulla käytössä tällä hetkellä akvarellipaperi ja Promarker tussit. Nyt olen tosin harkinnut, josko kokeilisin Copiceja, niistäkin kun olen kuullut paljon kehuja. Omia kokemuksia niistä ei tosiaan vielä ole.
Salida
Uusi tuttavuus

ViestiKirjoittaja taava » 30 Kesä 2010, 18:50

Akvarellipaperin kanssa ei kannata käyttää ProMarkereita eikä Copiceja, kun paperi imee mustetta enemmän kuin tarvitsee. Kulutat vain tussisi loppuun ennen aikaisesti.
Nämä värittelyjutut on minusta lähinnä testauksen paikka, mikä sopii kullekin. Itse käytän 200g akvarellipaperia ja Distress inkin musteita, mutta ei mitään halpa vaihtoehto.
-Taava
Käyttäjän avatar
taava
Virallinen Valvoja
Virallinen Valvoja

ViestiKirjoittaja Salida » 11 Heinä 2010, 23:18

taava kirjoitti:Akvarellipaperin kanssa ei kannata käyttää ProMarkereita eikä Copiceja, kun paperi imee mustetta enemmän kuin tarvitsee. Kulutat vain tussisi loppuun ennen aikaisesti.
Nämä värittelyjutut on minusta lähinnä testauksen paikka, mikä sopii kullekin. Itse käytän 200g akvarellipaperia ja Distress inkin musteita, mutta ei mitään halpa vaihtoehto.
-Taava

Ahaa, minkälainen paperi noiden tussien kanssa sitten olisi parempi? Tavalisesta ohuesta paperista kun nuo ProMarkerit menevät ainakin läpi.
Salida
Uusi tuttavuus

Paluu Korttiaskartelu ja leimailu