MIstä pk-seudulla huovutusvillat?

Tuoksuuko käsissäsi mäntysuopa? Vai odotatko malttamattomana, että saat vapaalankahuovutuksen ulos pesukoneesta? Ajatustenvaihtoa huovuttamisesta täässä ketjussa!

MIstä pk-seudulla huovutusvillat?

ViestiKirjoittaja MannaSydis » 07 Tammi 2009, 21:11

Mistä ostatte edullisesti (ei sinooperihintaan) huovitusvillan pk-seudulla? Tilaatteko verkkokaupasta (mikä) vai jostain kehräämöstä suoraan? t. vanhat villansa käyttänyt aloittelija
MannaSydis
Uusi tuttavuus

Re: MIstä pk-seudulla huovutusvillat?

ViestiKirjoittaja Piipero » 10 Tammi 2009, 00:11

En nyt osaa tosta pk-seudusta mitään lupailla, mutta jos uskaltaa kurkkia sieltä muuhun suomeenpäin, niin eiköhän kehräämöt lähetä ihan minne päin vaan....
Asun raumalla ja olen itse tilannut omiani Kehräämö Mustalampaasta, joka sijaitsee tossa Pyhärannassa, Raumalta Turkuunpäin rannikkoa pitkin.
Tässä linkki heidän sivuilleen, sieltä lisää tietoa. Myös värjättyä lankaa on myynnissä heillä.. Kannattaa muidenkin tutustua. :thumleft:

Tulee paljon edullisemmaksi tilata suoraan kehröömöstä, kuin ostaa askartelukaupoista tms. Ja saa myös isompia eriä.
Käyttäjän avatar
Piipero
Hankki paperileikkurin
Hankki paperileikkurin

ViestiKirjoittaja taraseri » 10 Tammi 2009, 15:21

mä taasen suosittelen ylistaron kehräämöä (googleta vaan tolla nimellä ni löytyy..) ihan jo oman kokemuksen kautta, sekä ammattimaisemman huovuttajan kehuttua ko. tuotetta. (hän selitti et niiden värjäystekniikka on jotenkin erilainen kun muilla ja siks on tod. hyvin huopuvaa villaa...) mutta kannattaa toki vertailla hintoja, googlettamalla löytyy montakin eri toimittajaa.
taraseri
Aloittelee muovisaksilla
Aloittelee muovisaksilla

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 12 Tammi 2009, 18:28

Ainakin tossa joulun aikoihin näin Tiimarissa, en tiedä hinnasta tai laadusta...?
jonskulainen
Uusi tuttavuus

ViestiKirjoittaja Diario » 12 Tammi 2009, 22:33

Tiimarista ainakin verkkokaupan (http://kauppa.tiimari.fi/PublishedService?pageID=20&file=page&)mukaan saa 3e/30g. (Laadusta ym. en tiedä.)
Käyttäjän avatar
Diario
Uusi tuttavuus

ViestiKirjoittaja Emppuli » 20 Marras 2009, 09:47

:bounce: Terve...itse tilaan villat sellaisesta paikasta kun Oprakka...suht hlvat hinnat ja nopeat toimitukset sekä laajat villpjen värit...sieltä myös neulat ja muut sälät!!
Emppuli
Uusi tuttavuus

Paluu Huovutus